Hei Xxxxxxxxx
Hyggelig å høre fra deg. Selvsagt tar vi oss tid til deg, men det drøyde litt fordi husverten min akkurat slapp ut etter to
og en halv måned i fengsel for å truet politiet(påstår politiet) etter at de har herjet oss i over et år. Og da var det
litt å gjøre.
Svarene står under spørsmålene og er det noe mere er det bare å si fra.
Frøya være med deg!
Tore
>
>Hei
>
>Jeg skal skrive en liten oppgave om bla. Vigrid. Derfor har jeg
>et par små spørsmål, og håper dere tar dere tid til å svare :)
>
>1. Kan dere fortelle litt om menneskesynet deres? Forholdet
>til den nordiske rasen og andre raser?
>
De eneste som har rett til å kalle seg menneske er oss som er av nordisk ætt. Vi dyrket i sin tid vårt eget folk som det
høyeste religiøse begrep i form av det tvekjønnete Tuisto/Tuisko. Tusito ga opphav til begrepet Teutonere som var en
nordtysk stamme mens Tuisko er opphav til navnet Tyskland. Begge deler betyr Folket som hadde sønnen Mann og datteren Frøya.
Man må ha hatt en seremoni hvor man innvier de nyfødte til Folket. Dette har vært en form for renselse og het å gjøre skiri.
Vi tror det har vært mellom ild og is siden de gamle Edda-versene, Vavtrudnesmål, nevner at vårt folk oppsto der hvor de
varme strømmene fra Muspellheim møtte de kalde strømmene fra Nivlheim.
Vi symboliserer det ved å gjøre skiri mellom ild(fakkelbokser) og is. Av kombinasjonen Mann + skiri får vi Menneske. Og det
er det som betyr alt for oss i Vigrid.
Vårt forhold til alle som er av nordisk ætt, og da tolker vi det bredt, er at vi vil samle dem i Vigrid til Odins ære.
Hva andre etnisk/religiøse grupper driver med er ikke interessant for oss og vi bryr oss ikke med dem overhodet. La
muslimene, de kristne og jøder og andre vantro holde på med sitt så lenge vi får ha våre territorier i fred.
Det vil si at folk som er av nordisk ætt er det vår plikt å redde fra disse avgudsdyrkende kvasireligionene og føre tilbake
til Odins( Naturens) vei.
De ikke-nordiske rasene er oss revnende likegyldig. Basta.
>
>2. Hva er deres syn på Hitler og hvordan stiller dere
>dere til hans syn på andre raser?
>
Vårt syn på Hitler er at han fortjener å vurderes på nøyaktig samme måte som alle historiske personer blir vurdert. For det
første utifra sin egen tid og i forhold til sine med- og motspillere. For det andre utifra Tysklands fortvilete situasjon
etter diktatet fra Versailles.
Det fører til at vi tar et oppgjør med den jødiske seierherren sin subjektive propagandaversjon og hyller Hitler for det
positive han utrettet. Og det var slett ikke lite. Han ble av dem som ikke var jødestyrt hyldet av sin egen samtid som en
stor statsmann. Churschill sa det slik før jødene kjøpte opp gjelden hans og gjorde han til lakei for seg: "Hadde England
noengang kommet i en slik situasjon som Tyskland ble tvunget i etter den første verdenskrig vil jeg håpe at en person som
Hitler kommer og redder oss".
Når det gjelder Hitlers syn på andre raser så blander vi oss ikke opp i det. Det får stå for hans regning, men vi skal ikke
glemme at det var hverken Hitler eller Tyskland som var kjent som brutale og rasistiske kolonimakter som undertrykket og
herjet og drepte folk av andre raser over hele kloden. Det gjorde derimot England, Frankrike, Belgia og Nederland. Og senere
Israel og Jew$A.
Hitler sa selv i "Mein Kampf": "Min jobb er å være politiker og ha en horisont på en generasjon. I løpet av den tiden må
Tyskland reddes fra undergangen til en plass på linje med de andre store nasjonene".
Mye av det som skjedde videre skyldtes jo at den internasjonale jødedommen erklærte Tyskland krig i 1933 og manøvrerte den
fram i løpet av de neste seks årene.
Enkelt sagt: Hitler og Tyskland kjempet for en nyordning av Europa basert på de europeiske folk mens jødedommen kjempet for
alle europeiske folks undergang som del av et jødisk verdensimperium befolket av ufarlige blandingsraser som ikke kunne
gjøre det jødiske Herrefolket rangen stridig om verdensmakten.
Det målet er de nær ved å nå idag takket være forrædere blandt vårt eget folk.
>
>Håper dere tar dere tid til meg :D
>
>Hilsen jente fra vgs.
>